روش انتخاب لباس برای سفر تابستانی
  •  


    2- یکی از رویه های زندگی ما ایرانیان انتخاب لباسهای کهنه برای سفر است. شما این رویه را تغییر داده و بهترین و زیباترین لباسهایتان را برای سفر انتخاب کنید.

    3- به رنگ لباسهایی که انتخاب می کنید دقت کنید. شما قصد دارید در سفر عکسهای متعددی بگیرید که اگر لباسهای خوبی نپوشیده باشید بعدا از عکسهایتان لذت نخواهید برد. برای یک سفر تابستانی چند دست لباس با رنگهای شاد و روشن ست کنید و سعی کنید به این انتخابتان متعهد باشید.

    4- اگر خانم هستید لباسی مناسب برای زیر مانتوی خود انتخاب کنید. یک تاپ بدون آستین گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد. در حین خرید لباسهای مناسب زیر مانتو بسیار دقت کنید جنس خنک و مرغوبی داشته باشد. جنسهای پلاستیکی گرما را مستقیما به بدن شما منتقل می کند.

    5- در انتخاب شلوار بسیار دقت کنید. شلوارهای نخی و جین های نازک تر را انتخاب کنید. خنک بودن پای شما در طول سفر بسیار مهم است. رنگ شلوار شما نیز اهمیت ویژه ای دارد. رنگهای روشنتر هم شمارا بیشتر خنک نگه میدارد و هم زیبایی بیشتری در فصل گرما به شما می دهد.

    6- حتما از مام مناسب استفاده کنید. وقتی شما در سفر هستید با کمک مام از بوی نامطبوع گرفتن لباسهایتان جلوگیری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از لباسهایتان استفاده کنید.

    7- لباس مناسب سفر انتخاب کردن قطعا شامل انتخاب لباس زیر مناسب نیز می شود. بنابراین لباس زیرتان را مناسب فصل گرما انتخاب کنید تا احساس بهتری داشته باشید.

    8- روسری مناسب برای خانمها در تابستان و بخصوص در سفر بهتر است نخی و خنک باشد. چون روسریهای ساتن یا پلاستیکی باعث تعریق موها و خارش سر می شود که این باعث کلافگی می شود. روسریهای حریر و ابریشمی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

    9- کفش مناسب برای فصل گرما تهیه کنید. اگر پای شما احساس خنک و خوبی داشته باشد شما هم حالتان خوب خواهد بود و بالعکس. کفشهای کتانی در طول سفر درون شهری گزینه مناسبی نیست چرا که در طولانی مدت احساس خستگی و گرمای بیشتری به شما منتقل می کند. بهتر است از کفشهای روباز استفاده کنید. همچنین جورابهای نازک و نخی بپوشید تا از تعریق زیاد پایتان خودداری کنید.

    منبع مقاله: سایت مد و پوشاک 


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98